• Opis
  • Wymagania systemowe
  • Licencja użytkownika
  • Instrukcje
  • Release notes

Głównym zadaniem Ridera jest komunikacja i sterowanie platformami ruchu DynaSim. Umożliwia także konfiguracje niektórych innych urządzeń DynaSim.

Dane sterujące najczęściej pochodzą z gier – Rider odbiera dane telemetryczne, takie jak przyspieszenia czy prędkości kątowe, z pojazdów kierowanych przez gracza i porusza platformą tak aby oddać ruch pojazdu.

Prosty interfejs pozwalający połączyć się z grą jednym kliknięciem. Platforma wykrywana jest automatycznie.

Algorytm wyznaczania sterowania można dostosowywać do preferencji gracza poprzez zmianę kilku z wielu parametrów, np.:
– przeskalowanie wartości wejściowych przyspieszeń​
– prędkości ruchu platformy
– kształtu nielinowej funkcji skalującej (przykładowo aby wzmocnić małe przyspieszenia)
– siły i częstotliwości wibracji dodawanych przy jeździe po nierównej powierzchni
– i wiele innych…

Można zapisać dowolną liczbę zestawów ustawień oraz przypisać profil każdej z gier, aby móc szybko zacząć kolejną sesję. Kilka przedefiniowanych profili jest dostarczonych wraz z aplikacją.

Program posiada wbudowane proste narzędzie diagnostyczne, pozwalające stwierdzić czy podłączony sprzęt działa poprawnie, a także poruszać platformą ręcznie lub przy pomocy generator sygnału.

Telemetria w grze aktywowana jest jednym kliknięciem – o ile gra to umożliwia. W przeciwnym wypadku dla każdej gry zamieszczono szczegółowe instrukcje jak aktywować w niej telemetrię.

Dla osób używających do grania hełmu VR Rider oferuje włączenie kompensacji ruchu platformy – dzięki czemu pozycja kamery w grze nie będzie wrażliwa na przemieszczenie ciała wynikające z ruchu fotela. Znacząco zwiększa to komfort jazdy i realizm doznawanych wrażeń. Więcej szczegółów w zakładce VR.

Obsługiwane może być tylko jedna platforma i jedna gra jednocześnie. W przypadku podłączenia kilku platform można wybrać która ma być aktualnie obsługiwana.

Dodatkową funkcjonalnością jest dołączanie własnych skryptów przez użytkownika umożliwiających sterowanie platformą z innych źródeł niż oficjalnie wspierane gry. Dostarczane na życzenie SDK pozwala także na wykorzystanie funkcjonalności Ridera we własnej aplikacji. UWAGA – DynaSim nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie programu i uszkodzenia sprzętu wynikające z niepoprawnie napisanych skryptów/aplikacji użytkownika.

Motion you won’t forget.

Kontakt

Napisz do nas

    Dynasim sp. z o. o.

    NIP: 8943153709
    REGON: 386008420
    Fabryczna 16
    (Hala Nowa – 7)
    53-609 Wrocław