Rider

W Riderze zaimplementowaliśmy autorskie rozwiązanie, pozwalające na obliczanie przemieszczenia ciała gracza dla danej pozycji platformy, a co za tym idzie niwelowanie jego wpływu na widok w grze. Wszystko, co musisz zrobić, aby ją skonfigurować, to usiąść wygodnie z założonym hełmem VR i pozwolić platformie wykonać kilka ruchów – dzięki czemu kompensacja jest gotowa do aktywacji w ciągu minuty.

Dowiedz się więcej

Wspierane systemy VR

SteamVR – wszystkie rodzaje gogli ze śledzeniem ruchu:

  • HTC VIVE
  • Valve Index
  • Oculus Rift – z uwagi na osobliwe oprogramowanie Oculusa przy uruchamianiu gry należy się upewnić, że korzysta ona ze SteamVR, a nie aplikacji Oculusa
  • inne modele powinny również działać – nasze oprogramowanie polega na SteamVR, nie konkretnych goglach

Zestawy VR, które nie śledzą położenia, a jedynie obrót, nie wymagają kompensacji

An image from the game that will delight you.

Kontakt

Napisz do nas

    Dynasim sp. z o. o.

    NIP: 8943153709
    REGON: 386008420
    Fabryczna 16
    (Hala Nowa – 7)
    53-609 Wrocław